Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Hírek

Chicago

A JLL immár a 10. egymást követő évben elnyerte a világ legetikusabb vállalatának járó címet

Az Ethisphere Intézet azokat a vállalatokat tűnteti ki díjával, akik tisztességesen, elveiket tettekkel is alátámasztva működnek.


Chicago, 2017 Március 13 — A Jones Lang LaSalle-t az Ethisphere Intézet "2017 Legetikusabb Vállalata" díjjal tűntette ki. A kitüntetés elismeri, immár a 10. egymást követő évben, a vállalat határozott elveit és professzionális etikai gyakorlatát, mely a JLL értékeiből, kultúrájából és stratégiájából fakad, valamint díjazza a vállalat ügyfeleivel, partnereivel, és alkalmazottaival való bánásmódot. Az Ethisphere Intézet egy globális vezető vállalat az etikus üzleti gyakorlatok meghatározásának és fejlesztésének területén.
"A JLL minden tevékenységi körében az erkölcsi integritás élvezi a legnagyobb elsőbbséget." mondta el Christian Ulbrich, a JLL globális CEO-ja. "A világ minden részéről dolgozunk ügyfelekkel, és célunk egy jobb holnap felépítése. Büszkék vagyunk a díjra és megtisztelő, hogy már a 10. évben szerepelhetünk megszakítás nélkül az Etisphere Intézet listáján, mely a világ legetikusabb vállalatait sorakoztatja fel."

"A becsületesség az egyik legnehezebben megszerezhető és egyben a legkönnyebben el is veszíthető erény." mondta Mark J. Ohringer, a JLL Jogtanácsosa és etikai tisztségviselője. "Felelősséggel tartozunk az alkalmazottaink, részvényeseink, ügyfeleink és a szakmánk érintette közösségek iránt, hogy a magas etikai sztenderdünk által szerzett hírnevünket fenntartsuk, amely alapját képezte vállalatunk 250 éves történelmének."

A magyar cégvezetés is büszke az elért eredményre, „mely egy nagyon jó visszaigazolás, hogy a JLL elhivatottsága a szakma és ügyfelei iránt nem csak szavakban, de a gyakorlatban is megvalósul."- mondta el Furulyás Ferenc, a JLL Hungary ügyvezető igazgatója.

Módszertan & Pontozás

A Világ Legetikusabb Vállalata felmérés az Ethisphere Intézet Ethics Quotient® (EQ) keretrendszerére épül, amely egy kvantitatív módszerrel értékeli a vállalatok teljesítményét objektív, konzisztens és sztenderdizált módon. Az összegyűjtött információk alapján az átfogó eredményt olyan eldöntő kritériumok alapján szűrik, mint a vállalatirányítás, kockázat, fenntarthatóság, átláthatóság és etika.

A pontszámok az alábbi öt kulcskategóriából tevődnek össze: etikai és átláthatósági program (35%), vállalati "polgárság" és felelősségvállalás (20%), etikai kultúra (20%), vállalatirányítás (15%), és vezetés, innováció és hírnév (10%).