Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Hírek

Budapest

Az ingatlanszakma legátfogóbb iPhone® alkalmazása mostantól ingyenesen is letölthető

Új IPhone alkalmazás a Jones Lang LaSalle-nál a kereskedelmi ingatlanokkal kapcsolatos piackutatási adatok, fenntarhatósági trendeket és közösségi csatornák eléréséhez


Budapest, 2011.augusztus 25. — A Jones Lang LaSalle bemutatta első iPhone® alkalmazását, melynek segítségével ügyfelei könnyen hozzáférhetnek kereskedelmi ingatlan elemzésekhez, illetve felvehetik a kapcsolatot a helyi illetve nemzetközi szakemberekkel a közösségi hálókon keresztül.  Mindemellett a Jones Lang LaSalle számos piackutatási tanulmányát is szabadon hozzáférhetővé tette anélkül, hogy regisztrációhoz vagy bejelentkezéshez kötötte volna a letöltésüket. Az új applikáció szabadon elérhető az App StoreSM –ból.

„Mostantól munkatársaink és a már meglévő vagy potencionális ügyfeleink, akik naprakész piackutatási anyagokat és szakértelmet keresnek a kereskedelmi ingatlanpiacon, másodperceken belül elérhetik a számukra fontos információkat. Legyen az illető irodában, vagy úton, ez az alkalmazás mindig rendelkezésre áll.”-mondta el Kevin Turpin, a Jones Lang LaSalle közép-kelet-európai piackutatási vezetője.

Az alapján, hogy földrajzilag milyen területen érdekeltek a felhasználók, személyre szabhatják az iPhone alkalmazást készülékükön, továbbá:

·         Információkat találhatnak a Jones Lang LaSalle vállalatáról, dolgozóiról, szolgáltatásaikról és irodáiról.

·         Hozzáférhetnek a korábbi piackutatások teljes készletéhez, valamit a legfrissebb anyagokhoz is.

·         A Green Blog segítségével nyomon követhetik a legújabb fejleményeket a kereskedelmi ingatlanok fenntarthatóságával kapcsolatban.

A Jones Lang LaSalle közvetlenül a Twitter és YouTube oldalain is elérhető

Tuza Rita  a Jones Lang LaSalle magyarországi vezető elemzője hozzátette: - „Fontosnak tartjuk, hogy mindig friss és értékes információkkal lássuk el ügyfeleinket, ezért a jövőben további újításokat is be fogunk vezetni.. Célunk, hogy könnyebben elérhetővé tegyük a fontosabb helyi és nemzetközi piackutatási tanulmányainkat, ezzel is elősegítve ügyfeleink teljeskörű piaci tájékoztatását.