Újabb átadott iroda a JLL projektmenedzsereinek közreműködésével

A JLL Projektmenedzsment részlege végezte a világ egyik vezető biotechnológiai kutató és gyógyászati vállalata, a Thermo Fisher Scientific új multifunkcionális globális üzleti szolgáltató központjának irodakialakítását.

January 11, 2019

A JLL Projektmenedzsment részlege végezte a világ egyik vezető biotechnológiai kutató és gyógyászati vállalata, a Thermo Fisher Scientific új multifunkcionális globális üzleti szolgáltató központjának irodakialakítását. Az Advance Tower irodaház új bérlője 2018 november végén vette birtokba a mintegy 3.000 négyzetméteres kialakított irodaterületet végleges formájában.

Hivatalosan is átadásra került a Thermo Fisher Scientific 3.000 négyzetméteres globális üzleti szolgáltató központja a Váci úti irodafolyosón. A Thermo Fisher Scientific, a világ vezető biotechnológiai kutató és gyógyászati vállalata a tudomány szolgálatában, mely világszerte több mint 70.000 embert alkalmaz. A cég új budapesti központjának feladata a vállalat európai pénzügyi és ügyfélkapcsolati tevékenységének biztosítása. Az Advance Towerben lévő iroda megnyitásában a JLL fontos szerepet játszott, a vállalat a JLL Bérlőképviseleti szolgáltatásának segítségével találta meg a számára megfelelő épületet, az iroda kialakítását pedig a vállalat Projektmenedzsment részlege végezte.

A megbízó számára fontos volt, hogy a kollégák ergonomikus munkakörnyezetben dolgozhassanak, ezért a kialakítás során számos szempontot vett figyelembe a JLL csapata. A 250 munkaállomást egyedileg, motorosan állítható magasságú asztalból, minden pontján a használó adottságainak megfelelően változtatható, kifejezetten padlószőnyegen való gurításra tervezett kerekekkel felszerelt székből, munkaállomásonként két monitorból és további kényelmi IT eszközökből állította össze. Nem csak a felszereltség, de közösségi helyek kialakítására is különös figyelmet fordított a kivitelező. A modern „community space" lehetőséget nyújt, hogy a kollégák megmozgathassák a tagjaikat munka közben, továbbá az egyik emeleten „kismama szoba" található, ahol az édesanyák intim környezetben, elkülönülve az iroda zajától tudják ellátni gyermeküket.

Jelenleg az irodában dolgozók száma 150 fő, melynek dinamikus növekedését az irodai környezet egyértelműen támogatja. Az új iroda a kor követelményeinek maximálisan eleget tesz, a vállalat „Az év irodája" pályázaton is versenybe száll több neves induló között.